مقالات

مزایا و معایب قطعات OEM میتسوبیشی

مزایا-و-معایب-قطعات-OEM-میتسوبیشی

کیفیت خودروهای ژاپنی از دیرباز یکی از اصلی ترین ویژگی های بی بدیل آنها بوده است. اما حتی چنین خودروی قابل اعتمادی مانند میتسوبیشی در حین کار باید تحت تعمیر و نگهداری اجباری روزانه و تعمیرات احتمالی قرار گیرد که به طور معمول بدون قطعات یدکی نمی تواند انجام شود. به خصوص موضوع خرید قطعات یدکی در صورت خرابی یا تصادف مرتبط است. سپس این سوال مطرح می شود که کدام قطعات یدکی را در یک ایستگاه خدمات یا در فروشگاه آنلاین سفارش دهید – اصلی یا آنالوگ. امروز در مورد تمام جوانب مثبت و منفی این دو گزینه صحبت خواهیم کرد.

صرف نظر از اینکه خودروی میتسوبیشی خریداری شده، نو یا استفاده شده باشد، مهم است که در مورد قطعات تصمیم درستی بگیرید و به این سوال پاسخ دهید که آیا ارزش پرداخت اضافی برای قطعه اصلی را دارد. از این گذشته ، یک قطعه یدکی اصلی لزوماً توسط یک شرکت سازنده تولید نمی شود ، مخصوصاً برای خودروهای سازندگان ژاپنی. به عنوان یک قاعده، شرکت سازنده با تعیین الزامات مشخصات فنی و کیفیت قطعات، به عنوان یک قاعده، رقابت بین شرکت های تولید کننده قطعات مختلف را اعلام می کند. به همین دلیل است که برای به دست آوردن پاسخ صحیح، باید مزایا و معایب را برای خود بسنجید. و مقاله ما می تواند این کار را برای شما آسان تر کند.

معایب قطعات OEM میتسوبیشی
مهم نیست که قطعات اصلی چقدر خوب باشند، دارای معایبی هستند که شامل موارد زیر است:

برای خرید لوازم یدکی اورجینال فقط باید با مراکز خرید تخصصی تماس بگیرید.
قیمت تمام شده این گونه کالاها همیشه بین 30 تا 50 درصد با غیر اصلی تفاوت دارد.
یافتن قطعه ای برای مدل های سال های اولیه تولید تقریبا غیرممکن است.
عدم وجود لوازم یدکی اصلی لازم در انبار نمایندگی برای چند هفته یا چند ماه.
قیمت بالای قطعات یدکی اورجینال قبل از هر چیز با مواد اولیه مرغوب مورد استفاده توجیه می شود. همچنین ارزش دارد که هزینه مراکز خدمات را مستقیماً در قیمت کالای فروخته شده در نظر بگیرید. لذا با فروش تعداد معینی از خودروهای نو، موظف به ارائه خدمات گارانتی به آنها می باشند. و گاهی اوقات اتفاق می افتد که خرابی گرانی رخ می دهد که هزینه های اضافی را برای شرکت به همراه دارد و این به نوبه خود نشان دهنده سیاست قیمت گذاری آنها است. همه ما باید درک کنیم – هر یک از تعمیرات به طور قابل توجهی از نظر هزینه متفاوت است. علاوه بر این، تفاوت دیگر ممکن است در اجاره محل قرارداد و همچنین حقوق کارکنان باشد.

و با این حال این و سایر معایب را می توان به لطف خرید آنلاین قطعات OEM Mitsubishi در PartSouq حل کرد:

سایت آنلاین فروش قطعات یدکی اورجینال می باشد.
قیمت تمام شده محصول به دلیل نبود اجاره و پرسنل قیمت مطلوب تری دارد.
انتخاب گسترده ای از قطعات OEM حتی در سال های اولیه مدل.
تحویل به موقع و در دسترس بودن قطعات مورد نیاز بر روی خودرو.
مزایای قطعات OEM میتسوبیشی

قطعات OEM میتسوبیشی محصولات جدیدی هستند که توسط سازنده خودروی شما عرضه شده است که با خرید آن، صاحب خودرو دریافت می کند:

کاملاً با طراحی خودرو سازگار است، نیازی به تناسب ندارد، فقط نصب بدون دردسر است.
علامت مربوطه روی بسته بندی توسط آرم های خودروساز نشان داده می شود که ضمانت تعمیر یا تعویض قطعه یدکی خراب را ارائه می دهد. اما استفاده از قطعات یدکی غیر اورجینال منفرد در یک واحد خودروی بزرگتر، امکان سرویس تحت گارانتی را از صاحب آن سلب می کند.
سازنده با کیفیت بالا و قابلیت اطمینان عملیاتی و طیف گسترده ای از قطعات یدکی، به شما امکان می دهد هر قطعه ای را خریداری کنید.
بخش ویژه ای در کارخانه برای حمایت از کیفیت بالای کالاهای تولیدی ایجاد شده است. هر فرآیند جداگانه را کنترل می کند، پس از آن گواهی صادر می شود که کیفیت قطعه یدکی را تایید می کند. این تضمین امنیت شماست.
موقعیت‌هایی در زندگی وجود دارد که قطعات OEM میتسوبیشی، با داشتن ایرادات جزئی، می‌توانند مالک خودرو را وادار به امتناع از خرید آنها کنند. توجه به این نکته حائز اهمیت است که آن دسته از دارندگان خودرو که می خواهند در هزینه خود صرفه جویی کنند و قطعات کارخانه را رها کنند، باید توجه داشته باشند که ممکن است هنگام خرید محصولات با تقلب مواجه شوند. اگر قطعات غیر اورجینال را انتخاب کنید، می توانید محصولات تقلبی یا کالاهایی با ایراد کارخانه را خریداری کنید. در عین حال، اگر ماشین اخیراً به اندازه کافی خریداری شده باشد، می توانید خدمات گارانتی را از دست بدهید و به طور کلی خود و مسافران خود را در معرض خطر قرار دهید. PartSouq را انتخاب کنید و از تمام مزایای خرید قطعات OEM بدون هیچ ایرادی برخوردار خواهید شد.

فواید و معایب قطعات OEM میتسوبیشی پرسش و پاسخ

آیا میتسوبیشی OEM است؟
OEM به معنای سازنده تجهیزات اصلی است. و وقتی صحبت از قطعات یدکی یک برند خاص مانند میتسوبیشی می شود، منظور قطعاتی است که توسط همان شرکتی تولید می شود که توسط میتسوبیشی سفارش داده شده است تا قطعات اصلی را تولید کند.

آیا تهیه قطعات میتسوبیشی سخت است؟
این تصور وجود دارد که پیدا کردن قطعات میتسوبیشی دشوارتر است و ممکن است همیشه در فروش نباشند. با این حال، PartSouq طیف نسبتاً گسترده ای از قطعات برای هر خودرو دارد، بنابراین تعویض هر قطعه در مدت زمان کوتاه برای شما دشوار نخواهد بود.

آیا قطعات خودرو برای میتسوبیشی گران است؟
اعتقاد بر این است که میانگین هزینه سالانه تعمیرات میتسوبیشی در محدوده 500 دلار متفاوت است. اما این شاخص را واقعاً می توان با انتخاب سایت های آنلاین اثبات شده با قیمت های مقرون به صرفه کاهش داد.

آیا قطعات OEM میتسوبیشی بهتر از لوازم جانبی هستند؟
می توانید از کیفیت قطعات OEM میتسوبیشی مطمئن باشید، زیرا خود این برند برای مشتریان خود تبلیغ می کند که فقط این نوع قطعات را انتخاب کنند. در مورد قطعات پس از فروش، خطر تقلبی یا نقص وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر با تیم ما تماس بگیرید. شماره تماس: 47951 021

منبع: Benefits and drawbacks of OEM Mitsubishi parts

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *